Kızlar 36+3 haftalık hamileyim. Karnımda gram çatlama yok fakat 1 aydır basen ve iç bacağım bu şekilde mor mor dalgalar var. Bunlar çatlak mı yoksa başka bişey mi 🥺 doğumdan sonra geçer mi ? Bacağı benim gibi olan var mı ? Aşırı kötü ve sinir bozucu bi görüntü her iki basen ve iç bacağımdada var

