Kızlar hepimiz hemen hemen aynı durumu yaşıyoruz ama ben 31 haftadayım iki ultrasona girdim birinde bebeğimin başında kist çıktı ama dedi geçicidir ikinci defa gittiğimde bana dedi bir tane bebeğinin eli ayağı görünmüyor birisinde de dowm sendomu ve eli ayağı küçüktür bu sefer buraya gittim bana dedi bebeklerin gelişmemiş Allah aşkına bir bilgisi olan yazsın