Twinmama46 üçüncü aya girerken belli oluyor ikizlerde
Sezin4792 bende tam 10. Haftaya girerken olmuştu kengi diyorlar burada sol kalcaya ağrı saplanıyor bıçak batar gibi benim belimden giriyor magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor günde bı soda bı muz mutlaka yiyin Dr bana mutivitamin verdi ama pek işe yaramadı