İlk 19 haftallıkken hissettim :) pıt pıt diye attı karnım. O günlerde hep göbeğimi açarak yatıyordum pıt pıt yaptığında göreyim diye :) şimdi 25+6 yım ama artık dışardan görülmüyor hareketler, sizin de öyle oldu mu? İçimde bir hareketlenme var ama çok değil ve dışardan da fark edilmiyor. Biraz daha mı büyümeleri gerekli acaba