Minecan Zehra9616 Hım hayırlısı olsun hakkımızda bel agrısıı oluyo mu sizde bende cok kotu bel agrısıı var 2 gundur
Nasaearth OsmanEge_12 nişan hariç diğer sıkıntılar bende de var 100ü gören 3 tane sancım çıkıyo kasıklarda var mı ağrın
Nasaearth Minecan kanala girdi mi doktorum bişey demedi erken doğumdan bahsetmiyo ama kafası aşağıda baya ben de öyle hissediyorum
Nasaearth Minecan peki senin bebeğinin kafası kanalda mı bide endişelenme 36 erken doğum sayılmaz solunum sıkıntısı olmazsa küveze de almazlar
Minecan Nasaearth yok cocuk dönmüş ama kafası kanalda deıl 2 hafta daha bekleyelim sancın cok olursa gel dedı
Snvrdibetul01 Minecan bende de çıktı canım sancı ama suan 38 olduk bazen yalancı sancılar da nst ye yansıyormuş dua et Allah’ın izniyle bişe olmaz inşallah
Nasaearth Minecan doktorundan daha iyi bilemem tabi ama 100ü geçiyo benim sancılarım baya da hissediyorum 5 haftadır gelen giden yok