Minecan Yenı kontrolden geldım nts de agrım cıktı doktor 2 hafta zor dayanır dedı basına bole bisey gelen varmı korkuyorum daha erken deılmı
Nasaearth Minecan benim 32 den beri nst de ağrım çıkıyo ama düzensiz doktor normal deyip gönderiyo şuan 37+1iz
eezgitturk Minecan bende 36+5im. Benimde 3 gün önce kontrolde sancım çıktı. Ben doğsun diye bekliyorum hiçte erken değil canım😂 bundan sonra her hafta kontrol olacak inşallah 40ı görmeden doğururum😂
eezgitturk Minecan peki sancıların kaçta çıktı ? Benim 50lerdeydi. Doktor bana 2 haftayı bulur diye bişey demedi. Hatta erken doğum riski vardı. Şimdi doktorum dalga geçiyor erken doğacak diye beklerken 40ı bulabilir doğumun diye😂
Happybsrn Minecan kısmet hayırlısı ne ise o olsun bebek kendi karar verir nasıl geleceğine 🤣🤣🤣 o sancılarla haftalarca bekleyen var rahat ol
Bkt1262 Minecan bende 36 +3 üm nişanım geldi 2 cm açılmam varmış bebeğin suyu biraz azalmış 3 günde bir bakılıcak.
esmir Minecan bana da öyle dedi korkma canım iki hafta dediği zaten 38 haftalık gayet gelişmiş oluyo bebiş
OsmanEge_12 Minecan 32 den beri nst de sancısı 100 üzeri olan ben 38 olduk tık yok üstelik 2 hafta önce nişanın gelmesine rağmen 😂
Nasaearth OsmanEge_12 nişan hariç diğer sıkıntılar bende de var 100ü gören 3 tane sancım çıkıyo kasıklarda var mı ağrın
Zehra9616 Minecan anam nasil doktorlariniz varmis qı benim 36 dan sonra hep sancim cikti hissediyorumda ama hic zaman soylemiyo🤣
semakulekci Minecan 34 ten beri sancım çıkıyor 39+1 olduk hala gelmedi ve 34 ten beri çatı muayenesi yapıyor doktor her hafta sözde tetikliyordu doğumu çocuk geri kaçtı daha çok 🤦🏻♀️
Minecan Zehra9616 Hım hayırlısı olsun hakkımızda bel agrısıı oluyo mu sizde bende cok kotu bel agrısıı var 2 gundur