Boş gebelik geçirdim 8. Haftamda düşük başladı. Araştırınca sağlıksız, kromozom bozukluğu, zeka problemi vs olduğu için bu şekilde düştüğünü öğrendim. O yüzden öncesinde hep hayırlısı dedim. Siz de öyle yapın. Kendinizi sıkıntıya sokmayın kesinlikle. Bol bol dinlenin. Eğer boş gebelikse de asla üzmeyin kendinizi çünkü sonradan sağlıklı bi gebelik geçirebilirsiniz. 🙏