Caglaasya çok şükür ki bebeğine bir şey olmamış o doktor yüzünden çünkü psikoloji dediğimiz şey çok önemli Allah korusun sen düşük yapıcam diye düşünerek bebeğini gerçekten bile düşürebilirdin. Oysa sana deseydi ki beta değerin yeteri kadar artmadığı için düşük tehliken var çok gerekmedikçe yerinden kalkma uzan, sen de o zaman uzanır ve düşük yapmayacağını düşünürdün dikkat ettiğin için. Ayrıca eminim ki o kadar da ağlamazdın sadece korkar ve dikkat ederdin. Düşük yapacaksın demek nedir Allah için ya.. benim de ilk gebeliğim şuanda ve ben zaten sürekli kendimi korkutuyorum bir şey oldu mu acaba diye Allaha şükür ki benim doktor iyi ben ona rağmen böyleyim 😅