DeryaSekban Sumiire Benim hastanemde para alınmıyor üstelik geçen gece sancım var diye gittim muayene ücreti bile almadılar yine net çektiler. Kayıt bile almadılar
Seymaben Sumiire muayene ucreti verdigimde ucret odemiyorum sonraki kontrolumde muayene ucreti alamadiklari icin 50 tl nst ucreti aliyorlar🤦
Sumiire Seymaben bende normalde 35 TL ödüyorum acile gittim bebek haraketlerini hissedemiyorum diye keyfiyeds gitmedim 200 TL nst dedi bana adam
gamzosgamzos Diloss_14 yok canım ilk gebeligimde nisaya gidiyordum suan Başarı hastanesine gidiyorum 😊
Sumiire GulcanYvz devlete fobim var kendi oldugum şehirde yoksa devlete giderdim çok uğrastırıyolar birde her fırsatta alttan bakmak istıyolar oyuzden özele gidim dedim 325 TL ödeyince gözüm açıldı
Sumiire Busra2013 ay ay sorma her gittiğimizde fiyatlar aynı olmuyo neye göre kime göre fiyat alıyolar bilmiyorum zaten oldugum şehirde 1 tane özel hstane var onlarda ne kaptırabiliriz diye bakıyorlar
Sumiire Busra2013 Allah ellerine düşürmesin onlarsızda olmuyo napcaz bilmem kenara para atalım diyoryz ama her ay kredi kartına giriyoruz