Dün hastaneye gittim muayene 150 nst 55 ödedim sonra nst de sorun çıkınca birde akşam girdim bi 55 daha ödedim üzerine erken Doğum riskim ve sankılarım çıkınca ciğer geliştirici iğne fitil ilaçlar 100 de onlar tuttu hastaneye gidince baya baya miktarın gidiyor yani özel böyle gerçi burda yazılan rakamları duyuyorum da ne fiyatlar var bunada şükür