Cevizgiller valla ben sana anlatim yaşadıklarımı ben ilk gebeliğimde 8 haftalıkken kanama yaşadım doktora gittim iğne vurulmam gerektiğini söyledi.sonra ben başka doktora gittim çok eski bir kadın doğumcu doktor görümcemi eşimi doğurtan doktor düşün.doktora dadmki kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmam gerekşyormu ben bu gebelikten önce kimyasal gebelik yaşadım ama kürtajlı değildi kendi gitti değerim çok düşüktü dedm.doktorda bana dediki kimyasal gebelik diye birsey yoktur aslında o bebek oluşmamış oluşab şey pıhtıdır ve senin bünyen o dönem hamileliğe hazır olmadığını belirtiyır ve pıhtı gidiyor ve bu yüzdende senin kan uyuşmazlığı iğnesi olmana gerek asla yok dedi.doğumdan sonra olucaksın bebeğin kan grubuna göre dedi.ve benm kese etrafımda kanamam faland vardı düşün doğuma kadar olmadım o iğneyi.doğumdan sonra oldum.şimdi ikinciye hamileyim başka doktora gidiyorum doktor 8 haftalıkken lekelebme yaşaadım ve doktor bana iğne yaptırttı uyuşmazlık iğnesi.geçen 28. Haftamda kontrole gittim iğne olmam gerekşyormu dedm.8. Haftadan itibaren lekelenme kanama yaşamadığın için ben yaptırmıyorum iğne dedi.bebek doğduktan sonra bebeğin kan grubuna bakılaraktan ilerlenilcej dedi