Merhaba sevgili anneler anne ile baba arasında kan uyuşmazlığının bulunduğu ilk gebeliklerde 28. Haftada diğer gebeliklerde sorun olmaması adına bi kan uyuşmazlığı iğnesi yapılıyor sanırım bu iğneyi aranızda yaptıran var mı acaba ? Yaptırdıysanız nerede nasıl yaptırdığınızı benimle paylaşır mısınız ?