Minelsi Sezaryen olduğum için doğru düzgün yemek vermediler zaten tuvalet meselesinden dolayı , ama daha önce yatmıştım yemeklerini gayet beğenmiştim. Hastane ile ilgili olumsuz bir anım yok ben çok memnunum şimdi bebeğimi getiriyorum kontrole yine çok memnunum . Hemşireler de güler yüzlü ve çok samimiler bebek gibi ilgileniyorlar😊
Haa tek kişilik o da biraz küçük o yüzden kalabalık olmamakta fayda var 😊