MihrimahVeAnnesiii Kızlar bebeğim 2 kat kordonuna dolanmış bugün epidural sezaryene alınıyorum dualarınıza talibim meleğime sağ salim hayırlısıyla kavuşayım epidural sezaryen sonrası önerilerinizide bekliyorum 🤗
gulsuayan MihrimahVeAnnesiii Rabbim sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah güzelliklerle kavuşun 🙏🏼🌸 kaçıncı haftanizdasiniz ?
Ebru_3804 MihrimahVeAnnesiii bol bol yürüyüş kahve kayısı hoşafı kuru kayısı ayaklarını belini sıcak tut rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah Allah sanada yardım etsin su gibi aksın doğumun inşallah😊
MihrimahVeAnnesiii Deniz2961 Deletedmom727271 gulsuayan Ebru_3804 Ozge Htcnal pusatmom35 gizzzy35 1oguzannesi Kızlar Allah razı olsun kızımı aldım kucağıma 38+4 doğum yaptım 5 dakikada çıkardılar kızımı 🤗🤗
Htcnal MihrimahVeAnnesiii Saglikla kavusun birbirinize,saglikla,sevgiyle,gule gule buyutun insallah ,hayirli olsun .💓🤗🤗
pusatmom35 MihrimahVeAnnesiii hadi hayırlısı olsun inşallah Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🥰 Gerçi post Atalı 2 saat olmuş belki almışsındır bile ❤️
1oguzannesi MihrimahVeAnnesiii sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin Rabbim. Hayırlı güzel haberlerini bekliyoruz ❤️🙏
Ebru_3804 MihrimahVeAnnesiii gözün aydın Allah analı babalı büyütsün İnşallah mutlu huzurlu sağlıklı bereketli bi ömrü olsun 🌺darısı bize İnşallah 🤲🏻🥰
1oguzannesi MihrimahVeAnnesiii maşallah taze annemize gözün aydın olsun ❤️ rabbim analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah prensesinizi 😍 darısı biz bekleyenlerin başına .
MihrimahVeAnnesiii Deletedmom62627 Arifesahin irem88 pusatmom35 Ebru_3804 Kızlar Allah razı olsun hepinizden rabbim bekleyen isteyen herkese nasip etsin inşallah
irem88 Maşallah Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun inşallah bebeğiniz darısı bizim başımıza😍
Minelsi MihrimahVeAnnesiii gözünüz aydin çok sevindim. Allah analı babalı büyütsün inşallah 🌸 nerde yaptınız doğumu memnun musunuz.? ☺️
MihrimahVeAnnesiii Minelsi Sağolun Allah razı olsun Trabzon İmperialde doğurdum ameliyat sonrası birazcik zorlandım ama sadece ilk yürümeye kadar adım atıldı mı rahatlıyorsun
Minelsi MihrimahVeAnnesiii çok sevindim hastane için olumsuz yorumlar duyuyorum bu aralar yemek hemşireler vs sizce nasıldı müsait olduğunuzda detaylı yazarsanız sevinirim. ☺️🌸