Nil okura gidenler ve gitmeyi düşünenler lütfen son açtığım postu okusun. Sizler için bunları dile getirip yazmak haykırmak çok zor. Ben eğer benim yaşadıklarımı yaşayan birilerini bilsem görsem çok daha farklı olurdu. O yüzden başkalarına bunları anlatmayarak saklayarak kimsenin vebalini almak istemiyorum. Çok zor günler geçirdim onun yüzünden.