Zehra9616 Oyku3005 ben biliom basima gelecekleri ondan bu korku🤣 hayirlica gelsin insallah cnm butun minnaklar🌺
Zehra9616 Oyku3005 normal yaptim ben ilkimi cok kiloluydu bu oglum gibi acilmada skntiliydi ilk 8 saat oyuzden bunda 2 cm var bebe etli ama hantal cikmiyo doktor 4 saat surmez bile dedi😂
Sinoooom Oyku3005 bende sezaryan istiyorum ve 30+4 doktorum daha günüm vermedi 🙄 size 8 Mayıs ise bana ne der acaba 😂
Oyku3005 Sinoooom normal uygulama doğum tarihiniz ne acaba benim uygulamada şafak 73 gösterio 21 mayıs normal doğum diyor😄😊 sezeryan olduğu için 8 mayıs