Oyku3005 Duy_gu evet sezeryan istiyorum. Son kontrolde bebeğin başı aşığıda dedi doğum pozisyonunu almış dedi ama ben sezeryan istiyorum dedim 8 mayıs a gün verdi😊
Oyku3005 Zehra9616 az kalmış hayırlısı ile alın inşallah ben dede korku var doğumunuz nasıl olacak acaba😊
Sinoooom Oyku3005 bende sezaryan istiyorum ve 30+4 doktorum daha günüm vermedi 🙄 size 8 Mayıs ise bana ne der acaba 😂
Zehra9616 Oyku3005 ben biliom basima gelecekleri ondan bu korku🤣 hayirlica gelsin insallah cnm butun minnaklar🌺