Betbetbet 37+2 de sezeryan doğum oldu doğum olduğu günde yaptım iğneyi doğumdan sonra 10 gün devam ettim özel kliniğe gidiyordum hastane belden uyusturmayi belli saate kadar kabul etmedi ama istedikleri saati beklesem onu da yapacaktı hiçbir sorun yaşamadım rahat olun lütfen