B1983 Perilisa bu haftaya kadar.masallah iyiydim kendi kendime nazar degdirdim bas agrim var 3 4 gundur tansiyonumu takip ediyrm yedikleirme dikkat ediyrm streste oluyo oda tetikliyor.sag salim doğuralim ins.🌸
FtmAli Aysun1981 aaa bende 37 oldumm ozellikle gece yatamiyorum o ayrida bogazimda yanma hissi var kaç gündür ben bademciklerim şişti filan sanıyorum hamileliktenmiymis 😲😲
Aysun1981 FtmAli bademcik de olabilir, tam mevsim değişikliği hastalık zamanı ama hamilelikte olabilir. Benim resmen yanıyor ve gece oluyor daha çok.
Sifakoc282 Bende 34+4 den sesleniyorum İkizlerim ile bu anlattıklarınızı şimdiden yaşıyorum sadece mide yanmam yok çok şükür 36 da Sezeryan doğum olabilir bekliyoruz
dilek6 Perilisa bende anlamadım ama 8 Mart a kontrolde doktoruma yaşadım durumu söyliycem o çünkü o zaman a kadar bekleyecek gibi değil 🙄
Glfdnaktr Bende 36.haftaya geldim sezeryan olduğu için günümüz belli 22 Mart’ta alicak inşallah sırt ağrım ve mide yanmam çok benim