Perilisa 36+6’dan bildiriyorum, saydıklarınız aynısı bende de var. Birde üstüne inanılmaz derecede geceleri boğazimda resmen asit varmış gibi yanma var. Su içiyorum devamlı, yarım saatte bir tuvalete kalk, uykular haram oldu. Şimdi bile kalktım salonda koltukta oturuyorum 🥺
Bende normal doğum istiyorum. Hep bebek 2 hafta önden gidiyor diyen doktor dün kontrolde normal tarihine (ay sonu) döndü deyince yıkıldım vallahi, ben en geç 1 haftaya bekliyordum 😤 Saglikla gelsin bebislerimiz 🥰