Haticekanik ben de panik atak hastasıyım hamile kalmadan önce sağlık problemimden dolayı ameliyata girdim sakinleştirici istiyordum ameliyat öncesi vuruyorlardı kendimden geçiyordum zaten. bence o tür hapları kullanmayı düşünme ona bağlama kendini. sakinleştirici vuruyorlar zaten ameliyata girmeden önce rahatlarsın sende