panik atak ve doğum hakkında pek bi bilgim yok fakat ilaca baktığımda molekülün propranolol olduğunu gördüm ve bu ilaç hamilelikte+emzirirken kullanılabilir bebek için bi risk teşkil etmez ama tansiyon düşürücü özelliğide var yani en iyisi bi doktora sormak eczacıyım ama yurtdışında ilaç isimleri aynı olmuyo bu yüzden dideral hangi ilaca eşitmiş diye baktım internetten propranololmüş. yani sıkıntı olmaz