Selam arkadaşlar bugun doktor kontrolum vardi. 33+2 günlügüz kadin dogum doktorum bebegin boyu biraz kısa dedi bu cok tedirgin etmedi beni fakat daha sonra perinotoloji bolumune randevum vardi ona gttigimde bacak boyunun kisa oldugunu soledi ve kordosentez onerdi bunu kabul etmedim. Suan 1 hafta geri dedi ama bikac yerde okudugum kadariyla ileriki haftalarda 3 4 hafta gerileme gosterilebiliyomus bole bi durumla karsilasan varmi? Zaten doguma az bi sure kaldi neden bebegimin kordonundan kan aldiriyim ki. Kabul etmiyosan dogdukdan sonra genetik bolumune gotur dedi.Cok moralim bozuldu.