Lulemom fazla abartmışın bence arkadaşım ben kan aldırırken bile bayılan insanım ama damar yolu vs hiç hissedilmiyor bile ki benim damarlarım ince zor buluyorlar insanları korkutmayın lütfen..herkesim doğum hikayesi kendine .ben normal yaptım epiduralin etkisi geçerken bitane daha istedim birdaha yaptılar öyle bir hissizlik