Günaydın kızlar yazamadım sabaha kadar hastanedeydim. Öncelikle kocaeli darıca eğitime gittim oda 36 hafta olan bebeğin 34 hafta gösterdiğini acilen sezeryana alınması lazımmış orda da yoğun bakım yokmuş. Kilosu da 2 kilonun altında dedi doğarsa yaşaması sorunlu dedi. Korkuttular baya çünkü ben 1 martta gittiğimde 2600 gram demişti doktr herşey normal dedi 35+6 da gitmiştim. Nasıl zayflıyo bebek dedim diyet yapsa bu kadar zayflamaz dedim. 2 cantim açılmam varmış. Sonra ben ordn imza verdim çıktım kartal şehir hastanesine gittim ordaki doktrlar başından savdıgını bebeğin haftasıyla uyumlu oldugunu söyledi içim rahatladı sadece suyu biraz azalmış takipli olucaz sürekli. Kusura bakmayın biraz uzun oldu hakkınızı helal edin