Fjfhjhgjgghg Bkt1262 nişan geldikten sonra doğum yapanlar var çok sonra yani bekleyin inşallah 37 dolar 1 hafta sonra bile doğuran var yani
21glcn Bkt1262 canım nişanım geldi 2 gün sonra doğum yaptım, inşallah zamanın da sağlıkla al kucağına 🙏♥️
Bkt1262 Fjfhjhgjgghg hep diyodum 40 haftayı beklemesin diye ama şuan aşırı heyecan yaptım bel ağrımda var 😂
Duyguuuuuuu Bkt1262 yaa ben 38 deyim nişan falan gelmedi daha eger siz dogum yaparsanız anlatın olur mu beklemedeyim normal dogum bekliyorum ama yapsam mı yapmasam mı bilemedim 🙈 sizin hikayeyide dinlerim
Bkt1262 Duyguuuuuuu inşallah paylaşırım tabiki burda hikayeleri okudukça sıra ne zaman bana gelicek diye bekliyordum. Ama 2 gündür hurma yiyorum ve plates hareketleri yapıyorum. Oturdugum semt hep yokuş onları çıkıyorum sürekli belki ondandır herhal, 😂 😂
Bkt1262 2koftemom ayyy ne güzel normal mi oldu 😂 şuan duşa girmek istiyorum bel ağrım var ama suyum gelirsr anlamam diye korkuyorum
Duyguuuuuuu Bkt1262 bence anlarsın canım su gelmesi akıntı gelmesi gibi degildir hatta belinden aşagısına sürekli sıcak su tut hem açılmaya çok iyi geliyomuş hemde agrılarına zaten dogum degilse sıkıntı yok demektir ama agrılar artarsa mutlaka su tut belden aşagına hep öyle diyolar
Bkt1262 Duyguuuuuuu ya o anda suyum gelirse duştayken ondan korkuyorum. Anaaa ben çok sakindim kii 🙈🙈😱
2koftemom Bkt1262 nişanon geldiyse tabiki git görğn nokıt nolmaz seni gönderirse gönderir geri eve sancında varmıs brnım nısanım geldiginde sancım yoktu doğum zamanı sancım grldi
gulcan_oztknnn_glcn Bkt1262 kızar agrın nasıl bıseudı canım gaz sancısı gibi kuyruk sokumunda girip kasklara doğru mu gelıyor
Bkt1262 OsmanEge_12 ayy gerçekten mii inşallah o kadar beklemem yaa😂 eşim 3 gündür dua ediyodu gelsin gelsin diye daha bugün sordu nişanın geldi mi diye akşamına geldi 😂