Ben de normal doğumdan korkanlardanim. Daha önce kadın hastalıklarından iki kere ameliyat oldum. Biri sezeryanin aynısıydı. Az cok tahmin ediyorum o yüzden. Ama bence burda dr eli de çok önemli. Normali destekleyenler orda sanki hiç yara olmuyor mu. Vajina kaç cm açılıyor dikiş atıyorlar. Orda da oturamiyorsun. Ben alt tarafım yirtilacagina karnımın yırtılmasını tercih ederim.vajinanin bozulmasını da istemem.enfeksiyon riski de oluyor oranın.herkesin kendi tercihi.