Zeytininannesi01 çünkü herkese göre farklı oluyor. Bazıları ben acı hissetmedim sezaryen muhteşem diyor bazıları normal doğum daha iyi acıyı çek snr rahatsın diyor.
Bende ilk bebeğim de sezaryen oldum hiç bana göre değil. Kendi işini kendin yapamamak, koltuktan bile kalkmamak bana göre hiç değil.
O yüzden Sezaryen Sonrası Vajinal Doğum yaptım. 😊 Doğurdum yürüdüm gittim. Mis gibi. Benim için muhteşem bir deneyim, anı ve kesinlikle kesinlikle normal doğum.
Ten tene temas büyüleyici bişi. 😍 Öyle yanağına 5 dk. dokunması gibi bişi değil. Dakikalarca göğsünde, sana bakıyor ve hiç ayrılmak istemiyorsun. Zaten ayırmıyorlar da.
Bence de Normal Doğum Candır 🥳🥳🥳