Epilepsi hastası olduğum için mecburi genel doğum yaptım hiç bir sorun yaşamadım ağrı sızı çekmedim doğumdan sonra evime geldim evimi süpürdüm gelenlere çay servisi bile yaptım bende kendime şaşırdım ama çok şükür hiç bir sorun yaşamadım 2.bebeğime hamileyim yine genel istiyorum bence korkulacak hiç birşey yok önemli olan bebeğinizi kucağınıza alacağınız ana odaklanmak herşey hepimiz için güzel olsun 🥰