Kocyigitebru damlayakin96 birazdan aynı şikayetten acile gidicem geceleri başlıyor ayaklarımda kuşaklarımda ayaklarımda göğüslerimde gündüz birşey yok kabarma yok çıldırıcam bakalım ne diyecekler
Kocyigitebru damlayakin96 sana hiçbirşey yapamam dedi 39. Haftadayım bu arada kan tahlili yaptırdı doktoruna gönder çıkınca dedi 🥺
Yesim22 damlayakin96 yok normal günüm geldi artık 38+3 alacak pupp değildir inşallah o kadar berbat bir hastalık egzama gibi yayıldı vücutda🤨
CerenArslan1 damlayakin96 anladım canım inşallah birşey yoktur bakalım insanin kaşındıkça psikolojisi bozuluyor
damlayakin96 CerenArslan1 aynen insanın siniri bozuluyor zaten duygusal dönemdeyiz daha çok etkiliyor
damlayakin96 Yesim22 Allah yardımcın olsun inşallah sağ Salim kucağına alırsın evladını eminim doğumdan sonra herşeyimiz normale dönecek bu günlerin hepsini unutucaz ☺️