damlayakin96 Arkadaşlar 37+3 teyim 2 gündür kaşınmaya başladım. Göz kapaklarımda ayağımın üstünde parmaklarımın üstünde dirseklerimde kulak etrafında minik kabartılar oluşmaya başladı. Başına böyle bir şey gelen ve öneride bulunacak biri var mı?
CerenArslan1 damlayakin96 aynı dertten muzdaribim ilk karnimdaydi kaşıntı şimdi bacaklarım kollarım falan kaşınıyor bende pazartesiyi bekliyorum kan vermek için 😔
Yesim22 damlayakin96 34 haftalıktan başladım ve daha kaşınıyorum pupp olmuşum aynen öyle kabarçıklar çıktı bütün vücudumu sardı gebelikle sonlanacak geceleri özellikle kaşınıyorum ama sizinki belki farklıdır emzimlere baktırın benim herşeyim normal çıktı pupp yakaladım çok kötü bir durum çarşamba bebeğin kısmetse sezaryen oluyorum
Kocyigitebru damlayakin96 birazdan aynı şikayetten acile gidicem geceleri başlıyor ayaklarımda kuşaklarımda ayaklarımda göğüslerimde gündüz birşey yok kabarma yok çıldırıcam bakalım ne diyecekler
Havva1995 damlayakin96 Yok maalesef krem lasyon duş bende hiçbir faydası olmadı kolonya falan aklıma bunlar geldi
damlayakin96 gzde10 bi de benim öyle dayanılmaz kaşıntılarım yok kaşımasam idare ediyorum çok fazla kabartı da yok bölge bölge yerlerde minicik minicik varlar
Zehranurefsan Gebelik kolestazi diye bisey var ve tehlikeli bi durum bence nolur bolmaz beklemeden görün doktora
CerenArslan1 damlayakin96 inşallah canım iyi düşünelim iyi olsun Allahin izniyle inşallah alerjik birseydir sen acile mi gidip vereceksin kanı
damlayakin96 CerenArslan1 özel hastaneye gidiyorum doktorum yarın çalışıyor rica edicem müsait değilse de pazartesi kontrolüm var zaten o zaman baktırıcam
damlayakin96 CerenArslan1 hamilelik alerjisi diye bir durum varmış gece kaşıntısı oluyormuş benimde zaten geceleri kaşıntım oluyor gündüz kaşıntım olmuyor bide yakınlarda kan tahlili yaptırmıştım orda bi anormallik yoktu o yüzden de biraz rahatım
CerenArslan1 damlayakin96 anladım canım inşallah birşey yoktur bakalım insanin kaşındıkça psikolojisi bozuluyor