balperisi_71 Busraa111 devltte tıbbi genetikte yaptırdım ben 3 genetik pıhtılaşma sorunum vardı 3 gen. 2 düşüğum oldu 9ay oksapar kullandim şükür kucagma aldım sağlıkla
Busraa111 balperisi_71 sorunun ne olduğu çözülmüş bende devlette denerim inşallah yaptırabilirim,sağlıkla büyütün inşallah darısı bizede nasip olur
Ozlm12345- Tugce-D tıbbi genetik bölümü bakıyo kan tahliliyle genetik test yaptırmış oluyorsunuz bütün sonuçlar orda çıkıyo zaten genlerden kaynaklı mı yoksa pıhtılaşmadan kaynaklı mı diye
EsraBarlas Busraa111 merhaba ben yaptırdım iZmirde izmir genetikte 5850tl ücreti oluyor bazı firmalarda Euro ve Usd üzerinden alıyorlar ücreti ve doktor yönlendirmesi ile gidiliyor sanırım ama istersen arayıp bilgi alabilirsin.
EsraBarlas Busraa111 bu arada eğitim ve araştırma hastanelerinde bu testi ücretsiz de yapabiliyorlarmış tabi kesin bilgi değil bir arkadaşım paylaştı ama Yine de doğru bilgi için görüşebilirsin.
Nazendehanim EsraBarlas genetik ve pıhtı testinden bahsediyorsaniz evet devlette ücretsiz ben de yaptırdım
balperisi_71 Gamzedefnem isimlerini hatrlamiyorum heterezigottu 3 genim rapor çıktı 9;ay oksapar kullandık
Gamzedefnem balperisi_71 anladım sağlıcakla büyütün evladinizi, bana da kalp damar doktoru kan sulandırıcı kullanmam gerektiğini söyledi bir kaç test daha yapılacak ona göre rapor çıkarttiricam teşekkür ederim