Busraa111 cnglsydmr anladım canım baya varmış artık özel hasteneye gidip doktorun yönlendirmesiyle yaptırırım yada yaptırmam ama insan herşeyi yaptırıp emin ilerlemek istiyo başına gelince 😔
Busraa111 AlmilaMomm çok şükür canım Allah sağlıklı evlat versin kucağına almayı nasip etsin inşallah
Busraa111 Minik1Civciv genetikte olunca yardımcı olmuşlardır belki de sana canım ama devlette bi şansımı denerim olmazsa artık özel
Nazendehanim Busraa111 evet tekrarlayan düşükler çok daha üzücü oluyor onun için imkanlarını zorla yapabileceğin her şeyi yap
Busraa111 Nazendehanim gerçekten öyle duyduklarım okuduklarım oldu insan endişeleniyor imkanları zorlamak gerekiyor böyle şeylerde biz elimizden geleni yapalım takdir Allah’ın
m_k34 Esiii06 evet bizim akraba evliliği değil ve ilk gebeligimdi ama genetik hastalığım var diye doktor yönlendirdi bende bakılmasını istedim .
Bsraao Busraa111 bı yakınım da öyle demişler ilk düşüğü olmasına rağmen 3. Dusugum demiş . Bana da sende öyle de demişti ama benim zaten 4 kez oldu kendileri sormadan yapmıştı doktorlar .
Busraa111 Bsraao insan da böyle şeylerde yalan söylemeye korkuyor ama çare bulmak içinde insanları mecbur bırakıyorlar
Bsraao Busraa111 Elbette korkuyoruz ama mecbur kalmış valla sonra arka arkaya 2 çocuğu oldu pıhtılaşma varmış onda iğne falan kullandı .
Busraa111 Bsraao haklısın canım mecbur bırakıyorlar gerçekten Allah bize de nasip etsin inşallah evlatlarımızı kucaklarımıza alabiliriz artık bi şekilde yaptırırım bende
Bsraao Busraa111 yani ne olur yapsalar . Bak o düşük sayısıni fazla söyledi yaptırdı sıkıntı çıktı şimdi iki çocuğu var o iki çocuğu da kaybetsin diye bekliyorlar resmen Allah yardımcımız olsun
Tugce-D Ozlm12345- bir sey sorucam şimdi genetık bölümü kan pırtılaşmasınada bakıyormu Yoksa pırtılasma için hrmotolojiyemı gıtmem lazım Ben sadece genetık bölümüne aldım Randevuyu
Ozlm12345- Tugce-D tıbbi genetik bölümü bakıyo kan tahliliyle genetik test yaptırmış oluyorsunuz bütün sonuçlar orda çıkıyo zaten genlerden kaynaklı mı yoksa pıhtılaşmadan kaynaklı mı diye
Princessmami Busraa111 2 düşüğüm oldu tıbbı genetik bölümünden randebu alıp gittim düşüklerm oldu dedim direk yapıldı zaten pıhtılaşma çok hafif düzeyde çıktı benm sadce aspirin içiyorum şükür