1Pamuk herkesin yaşadığı tecrübeler farklıdır öncelikle bunu söylemek isterim. Ben 7+4 te 26 mm lik boş gebelikten kürtaj oldum, ondan 6 ay önce de kalp atışı durmasından kürtaj olmuştum . Evet üzüldüm evet ağladım 2. kaybımı yaşamıştım ama bu Allah’ın takdir ettiğiydi ben de teslim oldum. Doktorlar 9 ay boyunca bir sürü ihtimalden bahsedecekler bu bitecek başka bir şey başlayacak. Henüz yasamadiginiz bir durum için de üzülmeyin bir bebeğiniz oluşmuş belki diğeri de oluşacak.Domtorun dediği bir ihtimal siz olumlu olana tutunun,hakkınızda hayırlısı olsun 🌸