Kızlar benim ikiz hamileliğim olduğunu kısa bir süre önce öğrendim keseler gözüktü 5. Haftada ama bebekler için 2 hafta sonra dedi kalp atımı ve bebekleri görmek için gittik doktor ne desin 😢biri bebek oluşmuş ama diğeri net boş ve boş olan üstte duruyor o bebeği düşürme durumu olabilir büyüyüp yada sönüp düşme imkanı da var dedi ben peki oluşma imkanı yok mu dedim bebeğin orda yok dedi büyük dedi bu bebek olan keseden bile o olsa şuan ki boyutuna göre oluşurdu dedi ben öyle bir şoka girdim ki ne sorcaktm doktora ne dicektm herşeyi unuttum 😢çok kötü bir durum 😔Rabbim kimsenin başına getirmesin lütfen dua edin bana İNŞAALLAH gittiğimde önceden yaşadığım gibi desinler ki bebek oluşmuş bunda da iyi gidiyor ikiside desinler İNŞALLAH ❤️😢😔🤲🏻 HAYIRLISI İSE YOKSA OLUŞMİCAKSA DA O SÖNER ÇIKAR ZARAR VERMEZ DİĞER BEBEĞİME İNŞAALLAH 🤲🏻 LÜTFEN DUA EDİN BANA haberi aldığımdan beri ağlıyorum biliyorum böyle yapmamam lazım ama engel olamıyorum kendime ben bir di iki dediler bir anda şok oldum sonra şimdi bir gene ve o olana üzülüyorum ya düşerse diye öbürünün olmayışına mi ona mı üzülim öyle karışık bir durum ki 😔😢