Acemianne9 Tabi başlıyım. Suyumun gelmesiyle yatışım yapıldı. Normal doğumu denemek istediğimi söyledim. Ebe geldi nefes egzersizlerini gösterdi süreci anlattı. Plates topu getirdiler onda egzersiz yaptım.Duş aldım. Hastane çok temizdi bu arada. Ara ara gelip açılmama baktılar. Bu kısımdan çok memnun kalmadım çünkü benim çatım darmış ve bebek yukarıdaymış bu yüzden canım yandı ama hemşireler abartıyormuşum gibi davrandı. Herneyse açılmam olmadı o yüzden sezeryana döndük. Sezeryan anı gayet keyifliydi şarkı açtılar sohbet muhabbet güzeldi. Doğum sonrası güzel ilgilendiler. Bebek hemşiresi vardı detaylı güzel bilgiler verdi.