yigitinannesiiiii bence kesinlikle İbrahim beye gitmelisiniz. Diğer doktorları bilmiyorum ama şehir Hastanesi’ne Gata’ya gidip hic memnun kalmayıp İbrahim beye gittim burdaki yorumlardan ötürü o kadar memnun kaldım ki. Karşılaması, ilgisi, ultrasonda detaylı bakıp sana çok güzel bilgi vermesi aşırı hoşuma gitti. İlçede yaşıyorum doğumu özelde düşünmüyorum ama İbrahim hocayı gördükten sonra hastaneden paket almayı bile düşünüyorum. İbrahim beye bir şans verin bı gidin derim