kbrkbr1 hayir cok sukur benim hic sancim olmadi, sadece saatler suren kanamam olmustu sonrasinda 1 dklik korkunc bir sanci cektim ama bebek gelmisti o sanci sonunda da, ama saat 9 da ilac verilmeye baslandi ben ancak aksam 8 de sanciyla bebegi dusurebildim, 11 saat bekledik yani.. tabi simdi haftasi daha buyuk amniyosentez sonucum gelene kadar 19 haftalik olacagiz, daha zor olur mu emin degilim.. Size de gecmis olsun siz kacinci haftanizdaydiniz gebeliginiz sonlandiginda?