Gizmo90 çok teşekkür ederim , evet bazen insanlar yargılıyorlar ama yaşayan daha iyi biliyor ben kendimi düşünmedim bu konuda, çocuğumun çekeceği acıları düşündüm buna dayanamadım ağlaya ağlaya gittim hastaneye hiç kimse istemez ilk gebeliğinde böyle birsey basına gelmesini ve bebeğini kaybetmeyi .