Bende 11 ocakta bir arkadaşımla sipariş verdim 3 hafta sonra kargolar elimize ulaştı ama her ikimizin ürünlerinde de eksik vardı, arkadaşımın bir kaç parçası eksik benim kargom ise hem yanlış hemde eksik geldi kadını aradım sorunu paylaştım 3 gün sonra bana yeni kargo göndereceğini söyledi ama 3 gün oldu 1 ay ve her aradığımda kargomu o gün vermiş oluyordu tersleyip kapatıyordu en sonunda para mı gönderdi ama eksik gönderdi elimdeki ürünleri de çöpe atmamı söyledi