ilkimmm sürekli mesaj attım, sizi şikayet edeceğim dedim. Sonra eşim devreye girip ağır konuştu, ertesi gün kargoya verdiler ama ben sürekli mesaj atarak rahatsız edip darladım. Ürünün fotoğrafını, kargo takip numarasını istedim. Veremiyoruz maalesef vs dedi. Ben anlamam o numarayı vermeden kargoya verdim diye bana mesaj atmayın diye konuştum bu sefer vermek zorunda kaldı. Ertesi gün ürün elime ulaştı. Oyalamasını kabul etmeyin sürekli siz onu rahatsız edin. 40 günün üstüne geldi ürünümüz.