Selaamlaaar 😍 3 hafta içinde planlı sezaryan doğumum olacak saçlarımı kisacik kestirdim bari fotilerde yüzüm ön planda olsun diye ipek kirpik yaptırmayı düşünüyorum daha önce yaptırmadım 🙈 batma vs yapiyormu rahatsızlık veriyor mu yaptiraniniz var mı bugün bı arkadaşımla konustum full makyaj ile girmiş doğuma rujlu fln :) ben abartılı makyaj zaten yapan biri değilim ama ödem kilo vs derken kendimi kötü hissediyorum en azından yüzüm ön planda olsun 🤷🏻♀️