Deletedmom_7 denzyldz ben acele etmedim keseyi görmek için gecikme 13 gün olunca doktora gittim. İyiki de öyle yapmışım keseyi hemen gördüm bir hafta sonra da kalp atışlarını dinledik ❤️
Cerenny Benimde kanda negatif çıktı ama acaba adet günümden 5 gün önce yaptırdım diye mi umudumu kaybetmek istemiyorum 🥺
Bebekk01 denzyldz bende de buna benzer belirti vardı hamileyim .Başım falan halen ağrır.sari akinti bendede oldu
Cerenny Mylove bana değerle ilgili bi bilgi verilmedi sağlık kabininde yaptım 30 dk sonra arayıp negatif dediler biraz değişik geldi bana bu durıö ama
umut123_ femme_sans_defense beyaz bir akıntı ara ara sarı geliyor ve az az geliyor. Adetim 5 gün gecikti, gecikmenin ikinci günü kaset test negatifti. Sizce gebelik akıntısı mıdır?
umut123_ Drkmls benim normalde akıntım hep fazladır. Adet gecikmemden beri akıntım azaldı ve sarı beyaz geliyor. Gecikmemin 5. Günündeyim sizce var mıdır testlerde çıkar mı artık?
umut123_ Drkmls gecikmenin ikinci günü negatifti idrarda. Ama belirtim çok hala da adet olmadım yarın kanda vereceğim artık belli olur herhalde
Drkmls umut123_ yani bence tekrar bi test alın ya da direk kan testi verin bence gecikme varsa çıkardı