Lulikli SerraLinasmom ben de özel sektörde muhasebeciye raporun görselini attım istedi çünkü. Ama görmek için mi yoksa sisteme girmek için mi bilemiyorum
Kuleda SerraLinasmom aynı durumdayız bende genç girişimci olarak kendi iş yerimdeyim özele gidiyorum 32. Haftadan aldığım raporu muhasebeciye verdim e devlet üzerinden o yaptı işlemleri girip baktığımda rapor çıkıyor…
Ccgdm SerraLinasmom muhasebecinizin raporu onaylaması gerekiyor yoksa para alamazsınız sistemden onay veriyor onlar
Kuleda SerraLinasmom e devlete girince çalışma hayatım var ama ekranda ordan sağlık tedavi ye girince çıkıyor rapor
SerraLinasmom Kuleda durum : Müstehaktır, provizyon alabilir. böyle bir şey yazıyor Sigortalı çalışan yazıyor nereye bakmam lazım
Kuleda SerraLinasmom açılan sayfada raporu aldığın hastane ve doktorun adı raporun başlangıç tarihi var
SerraLinasmom Kuleda açılan sayfa da benim özel hastaneye gittiğim hiç gözükmüyor sadece devlet hastanesindeki muayenelerim gözüküyor ya
SerraLinasmom Kuleda ancak rahatladım vallahi sağ olun 😂 şimdi başka bir şey yapmamıza gerek yok dimi doğumdan ne kadar sonra yatacak acaba
Kuleda SerraLinasmom 10 bin civarında yatar diyordu ama bilemiyorum şu anlık bir aydır var benim raporum doğum yapana kadar iki ay olacak inşallah
SerraLinasmom Kuleda benim sigortam nisandan beri yatıyor . Bugün 33 haftalık olacağım. Öncesinde sigortalı bir işte çalışmadım. Acaba bana da 10 bin yatar mı 😂