-MinikveAnnesi- eşim sevgililer günü için bana her gün için bir not yazmıştı. İlk gün şansıma bebekle ilgili yazdığı bir not çıkmıştı. Ben de bebek günlüğü almıştım evvelden. Eşimin notuna istinaden sanırım dileğin gerçekleşti, baba oluyorsun yazdım 🥰 günlüğün üstüne koydum. Bekliyorum şimdi eve gelmesini 🥰🥰