Merhaba arkadaşlar😊 İkinci hamileliğim. Kızımı 10 Eylül 2018’de normal doğumla kucağıma aldım. Doğumum kendi sancım ile başlamıştı. Bir kaç saat sonra kucağıma aldım. Bu hamileliğim 40+2 olduk, ne ağrı var ne sancı😌 Yarın sabah 8’de suni sancı ile doğumu başlatacak doktorum. 2cm açılmam var. Sezeryana dönmesinden çok korkuyorum😢 Bu şekilde bir doğum yaşayan var mı?