Civcivinannesiii aminn Allah razı olsunn darısı sana ve bekleyen tüm kaderdaşlarıma🤲🏻
Sabah 7de gittiğimiz için direkt girdik, güvenlik odasında başka güvenlikçi abi vardı, 2.kata çıkamazsın direkt kendi odanıza çıkıp bekleyebilirsin dedi eşime. Öyle yaptı o da
Annem odada bekledi evet, 2.kattaki bekleme yerinde bekleyemezsin demişler yasakmış sözde. Ama ben çıkarken annem yeni gelmiş dayanamamış. O an kimse bişey dememiş.
Depend kullanıyorum. Ama içiine onların verdiği gazlı bezli pamuk şeklindeki pedi koyuyorum. Belli aralıklarla pedi kontrol ediyorlar karnıma bastırdılar bikaç kez. Kaç ped değiştirdiğimi falan soruyorlar vs. Dependde anlayamayız ama içine koyabilirsiniz dediler. Öyle yaptım.
Oda gayet güzel. 4.kattayız
Yarın çıkaracaklarmış bir aksilik olmazsa
Valla dikişleri sormadım ama cem hocaya söylemiştim iz kalmayacak siz dikeceksiniz estetik demi diye. Evet dedi. Bitek son aşamayı asistanlara bırakıyorum geri kalan dikişlerin hepsini ben atıyorum demişti, öyle de oldu. Yapıştırma sanırım yakma gibi koku geldi 😅 ama gram onu düşünemedim bebeğimdi aklım fikrim.
Emzirmede hayriye hemşire diye bir hemşire çoook yardım etti çok detaylı anlattı. İnşallah sana da denk gelir. Bi daha kimse ilgilenmedi emzirmede açıkçası öyle. Basitçe gösterdiler veya anlattılar. Ben intten bakmıştım gerçekten de öyle oluyor emzirme.
Estağfurullah canım her zaman sorabilirsen müsait olunca bakarım zaten cevaplarım ☺️