Civcivinannesiii 2.kata gittim ordaki asistanlar barkodlarımı verdiler. Kovit testi, kapsamlı kan testlerini verdim nstye girdim dosyam dolduruldu doğumhanede 😅 hiç hemşire yoktu o katta. Dependi sormak da hiç aklıma gelmedi. Ama sabah 7de orda olcaz inşallah 8.30 gibi de alacak doktorum bebeğimi🤲🏻 asistana sordum eşim gelebilir mi diye bekleme yerine, evet dedi. Özel odayı da asistanlar ayarlıyomuş. Sabah gittiğimizde 4 veya 5.kattan 1 oda hazırlanmış olacak inşallah.
Bugün eşimi hiç sokmadılar içeri.