Zehrakhr Golgmysm bende şimdi senin için 1 tane fetih suresi okudum rabbim bi avazda inşallah kurtulmayı nasip etsin sende bana dua et bende artık bugün gideyim sağlıcakla doğuma
Golgmysm Esragk1 evet kanala girer o dedi nst ile takip ediyorlar sürekli bebeğin kalp atışlarını bir sorun olursa sezeryana alacaklar
Esragk1 Golgmysm güzel haberi yazarsın akşama olur umarım hadi bakalm kucağına alınca geçecek bnde alcam sancım olmazsa herkes alıyor ılla korkulacak kadar degıldır dayanacagz
Somerkadir4 Golgmysm bende 40+3 doğum yaptım. Aynı şekilde sancım yoktu açılmam 1. 2 cm di sonuç sezaryan oldum😔bebek strese girdi dediler daha evde bekleseydin derim ben sancım olmadan gitmeseydin