elfmoom
Sağlık çalışanı demedim. Doktorlar dedim. Atanmayı bekleyen hemşire, att, vs elbette var. Doktor yok :p inanmıyorsanız bir doktora sorun isterseniz. Ben nöroloji uzmanıyım. Hiç atama işin başvurmadım ve hiçbir doktor arkadaşım da başvurmadı. Tıp fakültesi biter, atanırsınız. İster tercih yaparsınız ister yapmazsınız ama atanırsınız. Gitmezseniz müstafi ya da istifalı olursunuz. Uzmanlık sonrası da öyle.
Yani doktorları kovalım, yerşne atanmayı bekleyen onlarca doktoru alalım diye bir şey yok.
Bu arada greve katılamıyorum çünkü 2 sene önce çalışma şartlarımdan dolayı istifamı verdim çektim gittim :) yerime de kimse gelmedi :p 2 poliklinik vardı 1 e düştü.